Een mooie reis

19 augustus 2013 - Ubud, Indonesië

Het is de dag van vertrek uit Bali, Indonesië, 17 dagen geleden kwamen we in Jakarta aan. Ik heb mijn laatste plons in het zwembad gemaakt in het prachtige en gastvrije Kamandalu Resort en ik kijk terug op een mooie reis die al mijn verwachtingen heeft overtroffen. Zo ontzettend veel indrukken opgedaan, mooie plekken bezocht, eindeloos naar de voorbij trekkende landschappen gekeken, familie ontmoet, massa's foto's gemaakt, mijn vader ( heel goed! ) Bahasa Indonesia horen spreken, heerlijk gegeten en veel Bintang bier gedronken, voor het eerst in mijn leven een vulkanen en watervallen gezien, mijn hart opgehaald met mooie authentieke spulletjes shoppen en ga zo maar door. Bovenal vind ik het heel bijzonder dat we met z'n 3-en in zo'n goede flow bleven. We hebben het echt onwijs leuk samen gehad en tranen en lachen gedeeld. Heel grappig dat eigenlijk iedereen dacht dat ik de vrouw van papa was, met name omdat ze vinden dat Ben er zo goed uit ziet, hij heeft heel veel complimenten gehad. Wij allemaal eigenlijk, herhaaldelijk werd mij gezegd dat ik 'cantik' ben en naar Zeb werd zelfs 'Justin Bieberrrrrrr'!!!! geroepen. Hartstikke leuk.

Ik ben dankbaar voor alle verhalen, ideeën en herinneringen die bij mijn vader boven kwamen en hij met ons gedeeld heeft. Ze krijgen allemaal een plekje in mijn hart. Papa bedankt voor deze mooie reis en Zeb ik vond het super dat je erbij was! XX IsVader en dochter

1. Franka:
    19 augustus 2013
    Zojuist jullie hele reis aan een stuk gelezen, een echte droomreis. Wat hebben jullie een bijzondere tijd gehad! Vader, dochter en kleinzoon, wat passen jullie bij elkaar! En wat zullen jullie hiervan blijven nagenieten. Een hele goede terugreis gewenst!
  2. Bianca:
    Lieve Is, Ben en Zeb,

Wat een mooie verhalen en foto's.
    Dank dat jullie dit hebben gedeeld.
    Ik heb genoten.

Goede terug vlucht. XX
  3. Janny en Bart Bos:
    Beste Ben, Isrid en Zeb,

Wij hebben ontzettende genoten van jullie reisverhalen en de gevoelens, die deze reis bij jullie opriep, zijn daarin heel goed verwoord.
    Een heel voorspoedig terugreis gewenst en welkom thuis.

Janny en Bart Bos, De Koog.
  4. Ellen:
    19 augustus 2013
    Goede terugreis! Lekker languit ;-)
    Tot snel.
    Lfs
    Ellen
  5. Riet:
    19 augustus 2013
    Jammer, we zijn al op Aiport Bali en vliegen om 20.30 naar Amsterdam. Dank voor jullie reactie.
  6. Leonie Poth:
    19 augustus 2013
    Lieve Ben, Is en Zeb, bedankt voor alle mooie en bijzondere verhalen die we hebben mogen delen met jullie! Dat wordt nog lekker lang nagenieten! Fijne vlucht terug en welkom thuis! Liefs, WimOne.
  7. Riet:
    19 augustus 2013
    Prachtig verwoord, het is een kadootje zo'n reis met je allerliefste vader en zoon.
    het is jullie van harte gegund, ik was er toch een beetje bij door de verhalen.
    En wat zal er straks veel te vertellen zijn.
    Tot morgen.
    KUS MA
  8. Riet:
    20 augustus 2013
    De KLM vlucht naar Schiphol is heel goed verrlopen. Nog 1 laatste reisblog gaat de 'lucht' in. Namens Isrid en Zeb, dank jullie allemaal voor het lezen en reageren. Tot ziens, Ben.
  9. Gabrielle:
    22 augustus 2013
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn na zo een fantastische reis . Jullie zullen nog lang deze herinneringen aan vrienden en kennissen vertellen. Maar er zullen verhalen en belevenissen zijn die je alleen in jullie harten met jullie mee dragen en waar niemand weet van heeft . Koester ze . Die zullen vooral tijd bij jullie zijn
    . groeten ook aan Riet en een welkom thuis . Riet zal je zeker gemist hebben . Dus veel knuffelen grt Gabrielle
  10. Riet:
    22 augustus 2013
    Lieve Gabrielle, lieve woorden, die me goed doen! Dank je wel!
  11. Jeroen:
    2 september 2013
    Hallo oom, Isrid en Zeb, Hetty en ik hebben jullie reisbelevenissen met veel plezier gevolgd. We zijn blij dat het zo'n succes was voor jullie en voor jou oom, dat je dit nu doet zolang je het kan doen. Nu jullie weer terug zijn in Nederland laat het weer jullie niet in de steek. Zo is de overgang minder extreem.

Groetjes en liefs, Hetty en Jeroen