Planning Java-Bali reis

2 mei 2013 - De Koog, Nederland

Het leek mij een goede gedachte om ter voorbereiding van onze Indonesië reis van 4 augustus aanstaande, de thuisblijvers in aanloop naar deze ‘droomreis’ blijvend te informeren of wij wel helemaal ‘ready to go’ straks het vliegtuig instappen. Ben je nieuwsgierig of vind je het gewoon leuk om dit met ons te willen delen? Bevestig dan je mailadres op de ‘mailinglijst’.

In mijn Profiel staat iets over mijzelf te lezen en ook over het doel en intentie van deze schitterende Java-Bali reis. Ik maak deze bijzondere vakantiereis met onze oudste dochter Isrid en haar 13 jarige zoon Zeb. In mijn profiel gaf ik ook al aan, hoe speciaal het is om met je dochter en kleinzoon Indonesië te bezoeken. Echt super gaaf! Eerlijk gezegd, had Isrid al heel lang de grote wens om samen mèt haar vader naar Indonesië op vakantie te gaan. De omstandigheden waren dit jaar gunstig genoeg en kon de reis uitgezocht worden. Er zijn veel reis-aanbieders, die in allerlei niveaus Indonesië- reizen verzorgen. Werkelijk erg veel, met het gevaar dat je door de bomen het bos niet ziet. Tenslotte kende Isrid een zakelijke relatie bij het gerenommeerde reisbureau http://www.333travel.nl/  Na een zorgvuldige analyse gaf Travel 333 ons voldoende vertrouwen om juist voor hun te kiezen.

Er zijn helaas thuisblijvers en daar bedoel ik jou en jou en jou niet mee, maar mijn Rietje en lieve dochter Hester, die gaan niet met ons mee. Het wordt mij ten volle gegund en zelfs gestimuleerd om nu het nog kan, deze bijzondere reis te maken. Ook hondje Ties, die heel erg is gesteld op z’n baas, zal mij zeker missen, maar met de zorg en verwennerij van het vrouwtje, zal hij mijn korte afwezigheid niet echt opmerken.

Dit stukje heb ik als een soort intro geschreven en hoop dan over een week of zo wat meer ‘nieuws’ over onze voorbereiding te kunnen melden. En nogmaals, wil je op de hoogte blijven en automatisch een mailbericht ontvangen? Vul dan de mailinglijst in.

Sampai jumpa lagi, Ben.

1. Riet:
    3 mei 2013
    wat een geweldige voorbereiding. Riet
  2. Ron van Geuns:
    7 mei 2013
    Leuk dat je onze neven en nicht terug ziet na zoveel jaren, je broer Ron
  3. Ben:
    10 mei 2013
    Ja, Ron, en dat na 40 jaar! Fantastisch.